CCCP - Pravi trenutak za bodulsko turističko preispitivanje

Novosti: Vijesti

Kakav otok Krk zapravo želimo?
Pravi trenutak za bodulsko turističko preispitivanje

Ovaj otok, unatoč svojoj turističkoj snazi, ipak već polako obilježava i pomalo uniformna, »umorna« ponuda. Upravo sad kad je Krk  nedvojbeno zrela turistička destinacija, vrijeme je za definiranje daljnjeg smjera, kaže Neda Telišman-Košuta.

KRK   U Velikoj vijećnici Grada Krka jučer je, u organizaciji otočne Turističke zajednice, održana još jedna u nizu radionica »uklopljenih« u postupak kreiranja Strategije razvoja turizma otoka Krka – srednjoročnog razvojnog dokumenta koji bi svjetlo dana, barem u svojoj »radnoj verziji«, trebao ugledati do konca ove godine.

Izrada tog za budućnost turizma otoka Krka prevažnog dokumenta, doznali smo jučer od Majde Šale, direktorice TZ-a otoka Krka, započela je nakon što je koncem lanjske godine Turističko vijeće donijelo odluku o pristupanju izradi Strategije koja bi »na jednom mjestu« napokon trebala objediniti i uskladiti niz sličnih dokumenata i planova koje su u tom smislu već izradile, ili ih upravo izrađuju, krčke jedinice lokalne samouprave i njihovi lokalni TZ-i.

Uključeni svi

U postupak izrade tog dokumenta uključeni su baš svi dionici turizma otoka Krka, od lokalnih TZ-a, svih općina i Grada Krka, do predstavnika hotelijera, voditelja kampova, turističkih agencija i iznajmljivača, kao i svih institucija koje na bilo koji način doprinose i sudjeluju u turističkim kretanjima otoka Krka – zaključila je Šale, dodajući da je slijedom provedenog javnog natječaja zahtjevan posao izrade tog dokumenta povjeren stručnjacima zagrebačkog Instituta za turizam.

– Nakon što su proteklih mjeseci otočani na sličnim radionicama te unutar pojedinih radnih skupina već dobili prigodu iznijeti svoja viđenja krčke turističke sadašnjosti, sad ćemo se svi zajedno vođeni iskusnim stručnjacima početi okretati sagledavanju vanjskog okruženja, odnosno naših konkurenata, kao i relevantnih tržišnih trendova te njihovom uspoređivanju s onim što smo svi zajedno definirali »postojećim stanjem turizma otoka Krka«, istakla je Šale. Nakon definiranja i izrade otočne turističke strategije, ona će biti inkorporirana i u regionalni strateški turistički plan s čijom izradom kreće TZ Kvarnera.

Znakovi »načetosti«

Izrada Strategije turizma za razdoblje do 2020. godine u ovoj fazi njena nastajanja povjerena je dr. sc. Nevenu Ivandiću i dr. sc. Nedi Telišman-Košuta, stručnjacima Institua za turizam koji su jučer iznova s Krčanima »pretresali« sve njihove stavove i viđenja smjera kojim bi »najturističkiji otok na Jadranu« trebao krenuti u bližoj budućnosti.

– Netko će postaviti pitanje treba li moćnoj, velikoj i prilično etabliranoj turističkoj sredini poput Krka, otoka na kojem je ove godine ostvareno rekordnih četiri milijuna noćenja, strateški dokument poput ovog, odnosno treba li uopće ovdje išta mijenjati, kad vam već ide tako dobro, upitala se na početku Telišman-Košuta.

Ovaj otok, unatoč svojoj turističkoj snazi i godišnjem generiranju više od 4 milijuna noćenja, ipak već polako obilježava i pomalo uniformna, rekla bih čak i »umorna« ponuda, odnosno proizvod koji ima prođu, ali i koji, pokazuju to naše analize i razgovori s otočanima, počinje pokazivati znakove »načetosti«. Također, svi smo svjesni prilika koje nam se nude i koje već postoje u okružju pa se postavlja pitanje zašto ih svi zajedno ne bismo iskoristili, i to upravo sad kad je Krk  nedvojbeno postao zrelom turističkom destinacijom, objašnjava predstavnica Instituta za turizam, držeći da je, što se Krčana tiče, sad pravo vrijeme za definiranje smjera kojim žele krenuti u godinama koje slijede.

Za komentiranje trebate biti prijavljeni. Prijavite se ili se registrirajte kao novi član.

Molimo Vas da ne šaljete neprimjerene komentare.

Ovaj tekst još nije komentiran. Budi prvi.